امروزه همه به سلامتی خود توجه دارند و به رژیم غذایی خود بسیار اهمیت می دهند. اما گاهی اوقات به دلیل مشغله کاری، فراموش می کنید که وعده های غذایی خود را بخورید و برنامه غذایی خود را خراب می کنید. گاهی اوقات به دلیل حجم کاری، استرس و تنش افراد وقت کافی برای غذا خوردن پیدا نمی‌کنند و کاری که در اواخر شب انجام می‌دهند، این است که هوس غذاهای ناسالم می‌کنند و می دانیم که، غذای ناسالم فاقد مواد مغذی و کالری است.

کیک شکلاتی بخوریم ؟-فروشگاه حالاچی

همه ما می دانیم که غذاهای ناسالم حاوی تعداد زیادی کربوهیدرات و چربی های اشباع شده هستند که اصلا برای سلامتی مفید نیستند. و چربی های اضافی را به بدن شما اضافه می کند و منجر به چاقی و مشکل کالری می شود.  باید مراقب این موضوع باشید، زیرا حفظ یک زندگی سالم تنها چیزی است که نیاز دارید. شما باید رژیم غذایی غنی از پروتئین، چربی و کربوهیدرات کم داشته باشید. اکنون بسیاری از شما فکر می کنید که کیک یک دسر یا غذای ناسالم است، اما بگذارید یک نکته را به شما بگویم که هر کیکی یک کیک ناسالم نیست. می دانید کیک شکلاتی تلخ بسیار سالم است و برای سلامتی مفید است. شاید شنیده باشید که کیک شکلاتی تیره پوست شما را درخشان می کند و به کاهش وزن نیز کمک می کند. حاوی قند کمتری است و به حفظ سلامتی شما کمک می کند.

 

مصرف کیک شکلاتی تلخ در شب به شما کمک می کند تا رژیم غذایی مناسبی داشته باشید زیرا سرشار از پروتئین، چربی و کربوهیدرات است. علاوه بر این، برای هضم کل کیک به فعالیت هضم کمی نیاز دارد. همچنین باعث خواب راحتی می شود. 70 درصد گلیکوژن در کیک شکلاتی وجود دارد. گلوکز انرژی می دهد و به کار بیشتر کمک می کند و به رشد بافت های عضلانی کمک می کند. متابولیسم شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند بیشتر کار کنید. همچنین به هضم غذا کمک می کند.

 

مشکلات سکته قلبی را به حداقل می رساند!

کسانی که بیماران قلبی دارند خوب است یک کیک شکلاتی تلخ بخورند. دو بار در هفته یک کیک شکلاتی تلخ بخورید. به کاهش مشکلات قلبی کمک می کند. علاوه بر این، از قلب و عروق نیز محافظت می کند. به بهبود گردش خون قلب و مغز کمک می کند. اکسیژن مناسب به قلب می دهد و به شما کمک می کند تا به درستی نفس بکشید.

به افزایش قدرت شما کمک می کند!

همه ما می دانیم که شکلات تلخ حاوی مواد مغذی گلیکوژن است و به شما کمک می کند تا قدرت خود را بدست آورید. حاوی 70 تا 80 درصد گلیکوژن است که برای عضلات مفید است و به شما کمک می کند قدرت و انرژی به دست آورید. اگر از طرفداران باشگاه هستید، می توانید این کیک شکلاتی را قبل از 1 ساعت از باشگاه خود میل کنید، این کیک به افزایش قدرت و انجام بهتر تمرین کمک می کند.

 

سرشار از پروتئین است!

اگر به دنبال منبع خوبی از پروتئین هستید، هیچ دسری بهتر از یک کیک شکلاتی تلخ نیست. یک رژیم غذایی برنامه ریزی کنید و این کیک شکلاتی خوشمزه را بخورید که منبع خوبی است و سرشار از پروتئین است. منبع خوبی برای یک رژیم غذایی سالم است.

به کاهش مشکلات پوستی کمک می کند!

همه ما می دانیم که شکلات های تلخ به درخشندگی پوست، کاهش لکه های سیاه و درخشندگی شما کمک می کند. شاید دیده باشید که خانم‌ها ماساژ صورت با شکلات تلخ را ترجیح می‌دهند، زیرا باعث درخشندگی می‌شود و به شما کمک می‌کند پوست خود را متعادل کنید. پوست شما را روشن تر و صاف تر می کند. دو یا سه بار در هفته یک کیک شکلاتی تلخ میل کنید. پوست شما را در داخل و خارج بهبود می بخشد. پوست شما را آبرسانی می کند و به شما کمک می کند جوان تر به نظر برسید. می توانید چیزی مانند کره بادام زمینی اضافه کنید یا با ویفر میل کنید یا شکلات تلخ را روی نان بمالید. هر چیزی را که می خواهید می توانید با شکلات های تلخ اضافه کنید.

کیک شکلاتی بخوریم یانخوریم ؟-فروشگاه حالاچی

اگر دیوانه کیک دوست هستید و همچنان نگران هستید و شما را از دسرهایی مانند کیک های شکلاتی دور نگه می دارد، تحقیقات جدید می گوید که کیک های شکلاتی دارای مزایای سلامتی باورنکردنی با امکانات کاهش وزن هستند. آنها برای سلامتی مفید هستند و اگر آنها را در زمان خاصی از روز مصرف کنید به کاهش  وزن اضافی کمک می کنند. به خصوص وقت صبح بهترین زمان برای مصرف شیرینی هایی مانند کیک است. به این دلیل است که در آن زمان متابولیسم شما سریع و فعال است. شما به راحتی چربی های اضافی را می سوزانید زیرا میزان متابولیسم شما در صبح بالا است. اجازه ندهید بدن شما کالری اضافی برای بقیه روز مصرف کند.

 

محققان می گویند که مغز عضوی از بدن است که برای کارهای روزانه به انرژی نیاز دارد. وقتی صبح زود کیک های شکلاتی مصرف می کنید بدن غذا را به انرژی تبدیل می کند و انرژی لازم برای کار کردن برای کل روز را دارید. یک تکه کیک با طعم شکلاتی به عنوان بخشی از صبحانه حاوی پروتئین و کربوهیدرات در بدن شما است تا به شما کمک کند کارهای روتین خود را به طور موثرتری انجام دهید.

 

یک مطالعه نشان می‌دهد افرادی که صبحانه سنگین‌تری با کیک شکلاتی شبیه دسر می‌خورند، سطح پایین‌تری از گرلین را تجربه می‌کنند که به عنوان هورمون محرک گرسنگی شناخته می‌شود. این به آنها کمک می کند تا بعداً در روز غذای کمتری مصرف کنند. به طور خودکار، کاهش وزن طبیعی را افزایش می دهد.

ثابت شده است که شکلات سلامت عاطفی شما را بهبود می بخشد و نتیجه مثبتی در تقویت حافظه شما دارد.

شکلات تلخ نه تنها برای مغز مفید است، بلکه گردش خون را بهبود می بخشد و برای قلب و روح شما نیز مفید است.

خوردن کیک های شکلاتی خطر سکته مغزی را کاهش می دهد.

منبع مواد معدنی مفیدی مانند پتاسیم، سلنیوم و روی است. تاثیر این مواد معدنی بر سلامتی شما خوب است.

کاکائو در کیک های شکلاتی وجود دارد. سطح کلسترول خوب (HDL) را افزایش می دهد و سطح کلسترول بد (LDL) را کاهش می دهد.

فلاونول موجود در شکلات تلخ ممکن است از پوست شما در برابر آسیب های خورشید محافظت کند..

کیک های با طعم شکلات و کاکائو سطح استرس را کاهش می دهند و حس شادی را بدون دلیل افزایش می دهند.

به زنان باردار پیشنهاد می‌شود که کیک‌های شکلاتی بخورند تا بدون استرس و شاد باشند.

عملکرد شناختی و حافظه شما را بهبود می بخشد. مغز شما را سالم و کارآمد نگه می دارد.

خوردن شکلات مغز شما را تشویق می کند تا اندورفین، هورمون شادی را ترشح کند. باعث می شود احساس بهتری داشته باشید.

اگر هوس شکلات دارید می توانید از فروشگاه اینترنتی حالا چی , هرنوع شکلاتی خارجی را باتخفیفات بی نظیر تهیه نمایید.

 

شکلات به صورت یکپارچه عمل می کند، زیرا به ترمیم موهای شما نیز کمک می کند، به گردش خون در بدن کمک می کند. تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن را دارد. اگر از مشکل ریزش مو رنج می برید، شکلات تلخ برای شما مناسب است. این به کبد کمک می کند تا خون مناسب را به مغز و کل اندام ها بچرخاند. به عملکرد صحیح بدن کمک می کند. به رشد مناسب و پیشگیری از بیماری ها کمک می کند. این بهتر از خوردن غذاهای ناسالم است که منجر به مشکلات جدی سلامتی و کالری می شود. سالم بمانید و رژیم غذایی خود را با یک رژیم غذایی سالم حفظ کنید!

اشتراک گذاری مقاله در صفحات اجتماعی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *