محصولات برند کلاسنو

کلاسنو، یک برند فرعی از هلدینگ‌های Food Empire، مجموعه‌ای برتر از نوشیدنی‌های فوری در یک کلاس خاص است. دارای مخلوط قهوه فوری، چای های طعم دار و قهوه آماده است. این نوشیدنی ها در حال حاضر در بسیاری از بازارهای جهان از جمله ایران، چین، عربستان سعودی، اوکراین و ژاپن استفاده می شود.

قهوه فوری کلاسنو که از بهترین دانه ها و ترکیبات ممکن ساخته شده است، گل سرسبد این برند است و طعم فوق العاده ای مانند هر قهوه معمولی دارد، اما ساخت آن پیچیدگی کمتری دارد.

علاوه بر این، نوشیدنی فوق‌العاده‌ای برای خوردن در هر مناسبتی است، و دارای غنا و عطری تازه است که قابل مقایسه نیست. کلاسنو طیف درجه یک نوشیدنی فوری را تولید و به بازار عرضه می کند. خط تولید این شرکت ها دارای مخلوط قهوه فوری، چای طعم دار، قهوه آماده و غیره است. از بهترین دانه های قهوه انتخاب شده برای ارائه طعم و طعم اصیل استفاده می کند. کلاسنو یکی از اعضای هیئت مدیره اصلی SGX Food Empire Holdings (Food Empire) یک شرکت تولید کننده و برند جهانی در بخش غذا و نوشیدنی است. محصولات آن شامل محصولات نوشیدنی فوری، غذای منجمد، شیرینی و غذای میان وعده است.

 محصولات برند کلاسنو به بیش از 50 کشور، در بازارهایی مانند روسیه، اوکراین، قزاقستان، ایران، آسیای مرکزی، چین، هندوچین، خاورمیانه، مغولستان و ایالات متحده فروخته می شود. این گروه دارای 24 دفتر (نماینده و رابط) در سراسر جهان است. این گروه نه کارخانه تولیدی در هند، مالزی، میانمار، روسیه، اوکراین و ویتنام دارد.

معرفی محصولات برند کلاسنو

محصولات برند کلاسنو شامل طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌ها مانند میکس‌های قهوه معمولی و طعم‌دار و کاپوچینو، نوشیدنی‌های شکلاتی و چای‌های میوه‌ای طعم‌دار است. این شرکت همچنین غلات صبحانه فوری، چیپس سیب زمینی و انواع غذاهای منجمد را به بازار عرضه می کند. قدرت محصولات برند کلاسنو در برندهای اختصاصی آن نهفته استهیچ چیز مثل اولین فنجان قهوه کلاسنو در صبح نیست. چند جرعه از مواد جادویی معطر بعداً و ناگهان بیدار می شوید و انگیزه می گیرید تا سر در روز خود را انجام دهید. این واقعا بهترین است.

محصولات برند کلاسنو-فروشگاه حالاچی

همه ما دلایل مختلفی داریم که هر روز صبح خوشحال از خواب بیدار شویم. و برای دوستداران قهوه، تنها یک دلیل وجود دارد – یک فنجان قهوه معطر قوی! فکر قهوه می تواند فوراً روی بسیاری از ما جادو کند! رایحه دلپذیر و طعم قوی آن واقعاً در بهبود خلق و خوی ما معجزه می کند و شادی آنی را به ما هدیه می دهد.

و این فقط یک باور نیست. این برای بسیاری از ما یک تجربه است. رازی که باعث می شود در زمان غمگینی، تنهایی یا نیاز به یک ایده خوب، هوس یک فنجان قهوه را داشته باشیم چیست؟ شما فکر می کنید رازی پشت این موضوع نهفته است. بله، وجود دارد!

قهوه اولین بار در قرن پانزدهم معرفی شد و تا به امروز جایگاه خود را به عنوان یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها حفظ کرده است و میلیون ها قهوه نوش در سراسر جهان دارند. دم کرده سیاه از توت های رسیده تهیه می شود که از گیاه قهوه چیده شده، فرآوری شده و خشک می شود. پس از خشک شدن، این دانه‌ها برشته و آسیاب می‌شوند تا در نوشیدنی قهوه‌ای که همه ما می‌شناسیم و دوست داریم دم شوند.

قهوه کلاسنو فقط یک نوشیدنی نیست. این وسیله ای برای تعامل اجتماعی است و برای مدت طولانی بوده است. مردم دور هم جمع شدند تا یک فنجان قهوه بنوشند و اطلاعات را تبادل کنند. این باعث می شود دوستان بیشتری داشته باشید. انتخاب بهترین برند قهوه موضوع بسیار مهمی است که با انتخاب مناسب در بین برندهای معتبر یا معتبر دنیا لذت واقعی نوشیدن قهوه را حس کنید.

از مزایای قهوه های فوری می توان به سرعت آماده سازی، وزن و حجم کم برای حمل و نقل نسبت به دانه های قهوه و عمر مفید طولانی اشاره کرد.

گروهی از شرکت ها هدف اصلی خود را تولید و فروش نوشیدنی قهوه قرار داده اند. در واقع هدف اصلی این شرکت ها قهوه آماده نوشیدن است که مشتری می تواند در همان لحظه آن را سرو کند.

محصولات برند کلاسنو-فروشگاه حالاچی

قهوه فوری چیست؟

قهوه فوری نوشیدنی است که از دانه های قهوه فرآوری شده به دست می آید. قهوه فوری به روش های مختلفی تولید می شود. قهوه فوری یک نوشیدنی قهوه است که از پودر، گرانول و کریستال تهیه می شود. این نوشیدنی به صورت تجاری با دم کردن دانه‌های قهوه برای تهیه قهوه مایع یا تقطیر قهوه، سپس اسپری یا خشک کردن انجماد آن ساخته می‌شود. قهوه فوری برای افرادی که زمان و تجهیزات ندارند مناسب است. قهوه فوری چگونه درست می شود؟

امروزه با توجه به محبوبیت بالای قهوه فوری، تعداد کارخانه های تولید کننده قهوه فوری در حال افزایش است. دو روش کلی برای تولید بلورهای قهوه فوری وجود دارد: خشک کردن انجمادی و خشک کردن با اسپری، اما قبل از خشک کردن، قهوه را به یکی از روش های زیر دم کرده یا تغلیظ می کنند:

تبخیر در خلاء: فرآیندی که در آن قهوه در دمای پایین‌تری می‌جوشد. این مرحله برای غذاهایی مانند سس کچاپ، شیرخشک و سایر غذاهای تجاری استفاده می شود.

تغلیظ به روش انجماد: فرآیندی که سازگاری بیشتری با طعم دارد و آب آن خارج شده و مایع غلیظی باقی می ماند. از این روش برای تولید عرقیات آب میوه و تقطیر سرکه و غیره نیز استفاده می شود.

دم کردن قهوه فوری

در مورد قهوه فوری، خیلی ساده است، کریستال های قهوه را داخل فنجان بریزید، مقداری آب داغ اضافه کنید، سپس قهوه شما آماده نوشیدن است.

قهوه کلاسنو

کلاسنو یک قهوه فوری خوش طعم است که در مقایسه با رقبای خود چیزی کم ندارد. قهوه کلاسنو محصول کشور مالزی است و بسیاری از قهوه خورهای حرفه ای همیشه این برند را ترجیح می دهند.

مواد تشکیل دهنده قهوه کلاسنو

انرژی کالری: 94 کیلو کالری

کربوهیدرات: 14.7 گرم

شکر: 12.2 گرم

پروتئین: 1 گرم

چربی: 3.6 گرم

فیبر: 1.3 گرم

سدیم: 18.9 میلی گرم

قهوه فوری کلاسنو که از بهترین دانه‌ها و ترکیبات ممکن ساخته شده است، گل سرسبد این برند است و طعم فوق‌العاده‌ای مانند هر قهوه معمولی دارد، فقط پیچیدگی آن در تهیه کمتر است.

کلاسنو جایزه نقره ای را در شانگهای به دلیل نظرسنجی رضایت مشتری که همزمان با نمایشگاه جهانی 2010 انجام شد دریافت کرد. ال ریف عمان مفتخر است که طیف درجه یک قهوه کلاسنو را از سنگاپور عرضه می کند. کلاسنو یک طیف درجه یک از نوشیدنی های فوری است که در کلاس خودش قرار دارد. دارای مخلوط قهوه فوری، چای طعم دار و قهوه آماده است. اکنون از نوشیدنی های فوری لذت می برید. در سراسر جهان، از جمله استرالیا، ایران، عربستان سعودی، چین، اوکراین، ژاپن………

خرید محصولات برند کلاسنو

برای خرید محصولات برند کلاسنو از فروشگاه حالاچی می توانید از قسمت پایین سایت اقدام بفرمایید.فروشگاه حالا چی با حذف واسطه ها و ایجاد تخفیف در تمام محصولات خود,بهترین تجربه خرید رابرای شما عزیزان ایجاد کرده است.

اشتراک گذاری مقاله در صفحات اجتماعی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram