شرکت کیت کت و محصولات کیت کت

شکلات کیت کت یکی از شناخته شده ترین آبنبات ها در جهان است. در هر قاره ای فروخته می شود و بسته به کشوری که در آن هستید طعم های مختلفی دارد.کیت کت نام یک شرکت شکلات‌سازی است که شکلات‌هایی ترد و ویفری درست می‌کند.کیت کت از سه لایه ویفر و دو لایه فیلینگ خامه ای طعم دار تشکیل شده است که با شکلات پوشانده شده است تا شبیه یک شمش طلا بلند و لاغر به نظر برسد.

شرکت کیت کت ومحصولات کیت کت

تاریخچه شرکت کیت کت ومحصولات کیت کت

در اینجا تاریخچه شرکت کیت کت و نحوه تبدیل آن به یک برند بین المللی شناخته شده است رابررسی می کنیم. قبل از اینکه رون تری شروع به توسعه شکلات کند، آنها نام‌های Kit Cat و Kit Kat را در سال 1911 انتخاب کردند. نام‌هایی که در اصل برای نوعی پای گوشت گوسفندی استفاده می‌شد.

رون تری در دهه 1920 شروع به استفاده از نام های کیت گربه و کیت کت برای جعبه چیپس های شکلاتی خود کرد.

آنها این جعبه های شکلات چیپس را به همراه جعبه شکلات های دیگرشان که معجزه سیاه شناخته می شوند، می فروختند. متأسفانه، شکلات های اصلی کیت-کت مدت کوتاهی پس از معرفی متوقف شدند.سپس در سال 1937، رون تری نام آب نبات را به کیت کت شکلات ترد تغییر داد.


پس از معرفی در سال 1937 و پس از کمپین های تبلیغاتی موفق، کیت کت به یکی از محبوب ترین آبنبات در انگلستان تبدیل شد. به قدری موفق شد که پس از سه سال ، کیت کت به بازارهای بین المللی صادر شد.از سال 1940 تا 1950، کیت کت به کانادا، آفریقای جنوبی، استرالیا، نیوزیلند و ایرلند صادر شد. این آب نبات نیز به سرعت در این بازارها محبوب شد.

شرکت کیت کت-فروشگاه حالاچی

از سال 1944 تا 1947، کمبود شیر از جنگ جهانی دوم در بریتانیا وجود داشت. این باعث شد که استفاده از شکلات شیری در این بازه زمانی معلق شود.

رون تری مجبور شد دستور العمل کیت کت خود را تغییر دهند تا قوانین جیره بندی جدیدی را که وضع شده بود رعایت کنند. آنها بسته بندی قرمز کیت کت را با یک بسته آبی جایگزین کردند و شروع به ساختن آب نبات با شکلات تلخ کردند.

پس از سال 1947، ممنوعیت استفاده از شکلات شیری برداشته شد و رون تری دستور اصلی کیت کت بار را بازگرداند.

شعاراصلی کیت کت:”یک استراحت داشته باشید. کیت کت داشته باشید»

کیت کت پس از این تبلیغات به سرعت به یکی از آب نبات‌های مورد علاقه جهان تبدیل شد.در سال 1970، تقاضا برای شکلات کیت کت در سراسر جهان به بالاترین حد خود رسید. 

در سال 1988 رون تری توسط نستله را به مبلغ 4.6 میلیارد دلار خریداری کرد .نستله به سرعت شروع به ساخت کارخانه های توزیع در مالزی، هند و چین خواهد کرد تا تقاضای عمومی برای شکلات کیت کت را برآورده کند.

امروزه، شکلات های کیت کت هنوز توسط شرکت Hershey در ایالات متحده ساخته و توزیع می‌شوند. اگر تا به حال یک بار کیت کت در ایالات متحده و کشورهای مختلف خورده باشید، متوجه خواهید شد که طعم آن به طور مشخص متفاوت است.

شرکت کیت کت ومحصولات کیت کت

 

انواع مختلف شکلات کیت کت

آیا می دانستید که بیش از 300 طعم مختلف کیت کت وجود دارد، از شکلات شیری گرفته تا کشمش ؟ کیت کت ها در ژاپن بسیار محبوب هستند. در واقع، بیش از 300 طعم فصلی و نسخه محدود تنها در ژاپن وجود داشته است.

شکلات های کیت کت منبع  کربوهیدرات هستند و برای گرسنگی مفیدهستند. از آنجایی که کیت کت لایه‌هایی از شکلات‌های شیری دارد، کالری و قند بالایی دارد و باید در حد اعتدال مصرف شود. در غیر این صورت ممکن است باعث پوسیدگی دندان شود.

مالک شرکت کیت کت چه کسی است؟

نستله برند کیت کت را به عنوان بخشی از خرید کسب و کار رون تری در سال 1988 به دست آورد.

چند طعم کیت کت وجود دارد؟

شرکت نستله محاسبه کرده است که بیش از 1500 طعم ترکیبی مختلف برای مشتریان وجود دارد، اما معمولاً حدود 40 طعم مختلف از کیت کت مینی در هر زمان موجود است.

سالانه چه تعداد کیت کت تولید می شود؟

تخمین زده می‌شود که سالانه 17 میلیارد بار کیت کت در سطح جهان تولید می‌شود. به این معنی که به هر فردی در جهان می‌توان دو بار کیت کت داد که مقداری از آن باقی مانده است. حدود 200 میلیون از این شکلات ها تنها در ایالات متحده فروخته می شود.

کیت کت از چه موادی درست شده است؟

مواد تشکیل دهنده کیت کت شامل شکر، آرد گندم (حاوی کلسیم، آهن، تیامین و نیاسین)، پودر شیر (کل و بدون چربی)، توده کاکائو، کره کاکائو، چربی های گیاهی (نخل، شی، هسته انبه، سالم)، لاکتوز است. و پروتئین، از آب پنیر (از شیر)، پودر آب پنیر (از شیر)، چربی کره (از شیر)، امولسیفایر (لستین ها)، مخمر، عامل افزایش دهنده (بی کربنات سدیم)، طعم دهنده های طبیعی.

آیا می توان محصولات کیت کت اصل را ازفروشگاه حالاچی تهیه کرد؟

بله.در باکس زیر محصولات برند کیت کت قرارداده شده است.به راحتی می توانید خرید نمایید.

آیا همه محصولات فروشگاه حالاچی اصل ومعتبر می باشند؟

بله.فروشگاه حالاچی تضمین می نماید تمام محصولات در سایت فروشگاه حالاچی اصل می باشند.

اشتراک گذاری مقاله در صفحات اجتماعی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *