شرکت پنتن و محصولات پنتن

پنتن یک نام تجاری از محصولات مراقبت از مو است نام پانتن بر پایه پانتنول است که یک ترکیب شامپو است. . خط تولید اولین بار در سال 1945 در اروپا توسط هوفمن لاروچ معرفی شد که این نام را بر اساس پانتنول به عنوان یک ماده تشکیل دهنده شامپو معرفی کرد. 

شناخته شده ترین محصول این برند، شامپو و فرمول حالت دهنده 2 در 1 بود. این محصول به دلیل یک کمپین تبلیغاتی در سال 1989 که در آن مدل‌های مد می‌گفتند، “از من متنفر نباش زیرا من زیبا هستم” بیشتر مورد توجه قرار گرفت. 
پنتن که متعلق به شرکت دارویی سوئیسی هوفمن لاروچ است، با الهام از ماده تشکیل دهنده پانتنول، اولین خط تولید مراقبت از موی سرتاسر اروپا، مملو از بطری های شیشه ای و رایحه های معتبر است.

 

مدیرعامل شرکن پنتن کیست؟

 الکس کیت الکس کیث مدیر عامل کسب و کار جهانی زیبایی پنتن است.
 

تاریخچه شرکت پنتن ومحصولات پنتن:

سال‌هاست که پنتن به زنان در سراسر جهان کمک می‌کند تا مشکلات موی خود را حل کنند، اعتماد به نفس را افزایش داده و به زنان قدرت می‌دهد تا از درون بدرخشند. بیایید نگاهی به تاریخچه پنتن بیندازیم:

در دهه 1940 در سوئیس، دانشمندان شرکت دارویی سوئیسی هوفمن لاروچ مزایای پانتنول را کشف کرد. که برای درمان پوست سوخته استفاده می شود، مشخص شد که خواص درمانی این ویتامین فواید باورنکردنی برای موهای آسیب دیده نیز دارد.درسال 1960با این کشف شگفت انگیز، هوفمن لاروچ با دکتر ارلمن همکاری کرد تا یک فرمول منحصر به فرد ایجاد کند که می تواند در محصولات مراقبت از مو استفاده شود. پس از صرف ساعت‌های بی‌شماری برای اصلاح این کشف, از مهندسی گرفته تا آزمایش – دکترارلمن اولین فرمول مراقبت از مو پنتن را ایجاد کرد و پایه و اساس Pro-V  را گذاشت.

در سال 1986، پنتن یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کرد که اکنون به عنوان یکی از نمادین ترین کمپین های تمام دوران در نظر گرفته می شود. در زمانی که منتشر شد، به دلیل خطی که مدل های زیبایی می گفت: «از من متنفر نباش چون زیبا هستم»، بسیار بحث برانگیز بود. به عنوان خودشیفته تلقی می شد، بنابراین برخی گروه ها آن را مورد انتقاد قرار دادند.

با این حال، این موضع قوی، پنتن را به یک برند جسورانه ارتقا داد و به زنان اجازه داد تا در مورد زیبایی احساس قدرت کنند. همچنین پنتن را به یکی از شناخته شده ترین برندهای مراقبت از مو تبدیل کرد.

در اوایل دهه 1990، پنتن گسترش سریعی را در کشورهای بیشتری در سراسر جهان آغاز کرد. برخی از این کشورها عبارتند از استرالیا، نیوزیلند، اروپای مرکزی و شرقی، خاورمیانه، شمال آفریقا، آمریکای لاتین، کره، ژاپن. امروزه، پنتن همچنان راه خود را به قفسه ها در سراسر جهان باز می کند، با هدف ارائه موهای قوی و زیبا به زنان.

در سال 2010، پنتن با ناسا همکاری کرد و از فناوری مدل سازی آنها برای کشف اطلاعات جدید در مورد ساختار مولکولی مو استفاده کرد. این کشف به پنتن قدرت داد تا مراقبت از مو را دوباره اختراع کند و فرمول‌هایی را بهبود بخشد تا اطمینان حاصل شود که هر قطره از پنتن مو را از داخل به بیرون تغذیه می‌کند.

اتحاد تحقیقات موی پنتن در سال 2012 تأسیس شد تا تحقیق و توسعه پنتن را به سطح دیگری برساند. اتحاد با همکاری علم با زیبایی، به توسعه راه حل های قوی تر برای ایجاد یک رژیم مراقبت از مو کارآمدتر ادامه می دهد. امروزه، پس از بیش از 60 سال توسعه و بیش از 1000 فرمولاسیون، تلاش بی وقفه پنتن برای کمال همچنان به زنان در سراسر جهان موهای سالم تر و تغذیه شده تر می دهد.

کدام محصولات پنتن بهترین هستند؟

شامپو مرطوب کننده روزانه پنتن.
شامپو صاف و ابریشمی Pantene Pro-V.
شامپو ضد شوره Pantene.
شامپو کنترل ریزش مو Pantene.
شامپو برای موهای آسیب دیده Pantene Total Damage Care.
شامپو تقویت کننده رطوبت سری Pantene Pro-V Gold.
شامپو شستشوی پاک کننده آکوا لایت پنتن پرو وی.

چرا شامپو پنتن برای موهای شما مفید است؟

این شامپو که با 0% سیلیکون، پارافین، رنگ‌ها و روغن معدنی ساخته شده است، موهای شما را به آرامی تمیز می‌کند و تارهای شما را بدون سنگین کردن آن‌ها تغذیه می‌کند. این یک محصول ایده آل برای موهایی است که موهای نازکی دارند زیرا بدون اینکه موهای شما را کدر کند یا صاف کند، به شما پاکسازی عمیقی می دهد.

معرفی تعدادی از محصولات شرکت پنتن:

  • شامپوی ترمیم کننده­ پنتن سری Pro-V

شامپوی ترمیم کننده­ پنتن به مدت 24 ساعت به موها آب رسانی کرده و آن­ها را به کلی دگرگون می‌کند. شامپوی ترمیم کننده­ پنتن دارای طیفی از مواد مغذی و حیاتی برای مو است. شامپوی پرو وی ترمیم کننده موی پنتن، با هرگونه آسیبی که به موها وارد شده مبارزه کرده و به مرطوب شدن موها از ریشه گرفته تا نوک آن کمک می­‌کند.می‌­توان با موهای خشک و شکننده خداحافظی کرده و موهای نرم و آب‌رسانی شده­‌ را آزاد کرد.

نحوه­ استفاده از شامپوی ترمیم کننده­ پنتن سری Pro-V: با این شامپو، موها را ماساژ داده، آب‌کشی کرده و دوباره باید تکرار شود. این شامپو مناسب موهای عادی و رنگ شده است. برای رسیدن به نتیجه­ بهتر، از نرم کننده پنتن نیز استفاده شود.

شامپوی ترمیم کننده­ پنتن سری Pro-V

  •  ماسک موی معجزه آسای سه دقیقه‌­ای ترمیم ­کننده و محافظت­ کننده پنتن

افرادی که تمایل دارند موهای‌ آنها از هر زمان دیگری نرم­‌تر باشد، ماسک موی معجزه­ آسای سه دقیقه‌­ای ترمیم کننده و محافظت کننده­ پنتن را باید تهیه کنند تا به سرعت موهای خشک و شکننده­ خود را به موهایی سالم، درخشان و آب‌رسانی شده تبدیل کنند. این محصول به شدت به افرادی که از داشتن موهای خشک رنج م‌ی­برند، توصیه م‌ی­شود. چرا که علاوه بر نرم و درخشان کردن موها، آن­ها را در برابر آسیب‌های متفاوت نیز مقاوم کرده و خاصیت ضد‌شکنندگی به موها می‌دهد.

نحوه استفاده از ماسک موی معجزه آسای 3 دقیقه ­ای ترمیم ­کننده و محافظت­ کننده پنتن: ماسک مو باید به موهای تمیز و مرطوب مالیده شود. از نوک موها شروع کرده تا ریشه‌ها. موها را به مدت سه دقیقه به حال خود گذاشته و سپس آبکشی کرد. حال می‌­توان تاثیر معجزه آسای این محصول را تنها در سه دقیقه مشاهده کرد. از این محصول باید به طور روزانه استفاده کرد.

  • سرم موی روغن آرگان

پنتن از محبوب­‌ترین محصولات این شرکت است. این سرم تنها محصولی است که میان موهای وز شده و خشک و موهایی لوکس و درخشان قرار دارد. ترکیبی از روغن آرگان و کمی پرو وی، کافیست تا موهایی درخشان و بدون چربی مزاحمی که با روغن‌های دیگر همراه است، داشت. نرمی موها تنها پس از یک بار استفاده از این سرم مو، تا 24 ساعت دوام می‌آورد.

این سرم مخصوص افرادی است که به دنبال روغنی برای موهای خود هستند که به آن­ سیمایی چرب ندهد و آن­ را سنگین نکند. با این حال نرمی و لطافتی بی ­نظیر به ­آن ببخشد.

نحوه استفاده از سرم موی روغن آرگان پنتن: بهترین زمان استفاده از این محصول، بلافاصله پس از شستن آن است. اما هر زمان که احساس شود مو به مراقبت و یک تغذیه کامل نیاز دارد، می‌توان از این سرم مو استفاده کرد. بطری را قبل از استفاده، خوب تکان داد و میزان کمی از آن را به میانۀ مو تا انتهای نوک آن مالید. مو باید مرطوب باشد.پس کافیست آن­ها را با سشوار خشک کرده یا اجازه داد به طور طبیعی خشک شوند.

  • کرم موی گلد آب‌رسان و موج دهنده فوری پنتن

کرم موی گلد آبرسان و موج دهنده فوری پنتن به موهاتجربه‌ ای طلایی و نرم می­‌دهد. این کرم مو که توسط متخصصین ساخته شده و در حال حاضر در دست بسیاری از آرایشگرهای ماهر در سراسر دنیاست، عاری از سولفات و رنگ بوده و حاوی روغن آرگان است که به آسانی جذب موهای خشک یا مرطوب می­‌شود. پس از استفاده از این محصول، موها تا 72 ساعت آبرسانی می‌شوند. این محصول برای موهای فر و صاف مناسب است.

نحوه استفاده از کرم موی گلد آب‌رسان و موج دهندۀ فوری پنتن: باید کمی از کرم مو را بر کف دست ریخته و آن‌ها را به هم مالید. سپس دست­ها را در میان موها سُر داد و آن را به کرم آغشته کرد. دست­ را باید از میانه مو تا انتهای نوک آن کشید.

کرم مو آب‌رسان و ترمیم کننده فوری پنتن

  • کرم مو آب‌رسان و ترمیم کننده فوری پنتن

افرادی که تمایل دارند به موهای آسیب دیده و رنگ شده­‌ مواد مغذی بیشتری برسانند و به آنها کمک کنند می‌توانند از کرم مو آب‌رسان و ترمیم کننده فوری پنتن استفاده کنند. این کرم مو مخصوص موهای رنگ شده و آسیب دیده است و به گونه‌­ای طراحی شده که رنگ مو را از بین نبرده و تنها با اضافه کردن لایه‌ای به روی موها، آن را تقویت و از آن محافظت می‌کند.

فرمول غنی و آب‌رسان این کرم مو، به داخل بافت موها نفوذ کرده و با این کار مواد مغزی را به طور تاثیرگذارتری به خورد مو می­‌دهد و با این کار باعث می­‌شود که مو در برابر آسیب‌های خارجی، مقاومت بیشتری داشته باشد. برای رسیدن به بهترین نتیجه، بهتر است این محصول را به همراه شامپو و نرم کننده مخصوص رنگ پنتن استفاده کرد.

نحوه استفاده از کرم مو آبرسان و ترمیم کننده فوری پنتن: پس از شستن و آبکشی موها، کرم را باید بر روی موها مالید. نیازی به آبکشی نیست.

نمایندگی محصولات پنتن ایران کجاست ؟

فروشگاه اینترنتی حالاچی نمایندگی محصولات پنتن در ایران می باشد و شما میتوانید تمامی این محصولات را از این وب سایت با خیال راحت خریداری کنید ، نکته قابل توجه این فروشگاه یعنی حالاچی  قیمت مناسب و رقابتب محصولات خود می باشد .

مالک شرکت پنتن ومحصولات پنتن چه کسی است؟
 الکس کیت الکس کیث مدیر عامل کسب و کار جهانی زیبایی پنتن است.
محصولات پنتن از چه چیزی ساخته شده اند؟

محصولات پنتن از آب، سدیم لوریل سولفات، سدیم لورت سولفات، کوکامیدوپروپیل بتائین، گلیکول دی استئارات، سیترات سدیم، کوکامید میا، سدیم زایلن سولفونات، دایمتیکون، رایحه، اسید سیتریک، بنزوات سدیم، پلی کواترنیم-76، سدیم کلرید دی مینسواتیل ETA، دی متیکون ، پانتنیل … ساخته شده اند.

آیا شامپو پنتن برای مو بی خطر است؟

بله، استفاده از این شامپو پنتن بی خطر است و هیچ آسیبی به موهای شما وارد نمی کند!

آیا می توان محصولات پنتن اصل را ازفروشگاه حالاچی تهیه کرد؟

بله.در باکس زیر محصولات برند پنتن قرارداده شده است.به راحتی می توانید خرید نمایید.

آیا همه محصولات فروشگاه حالاچی اصل ومعتبر می باشند؟

بله.فروشگاه حالاچی تضمین می نماید تمام محصولات در سایت فروشگاه حالاچی اصل می باشند.

اشتراک گذاری مقاله در صفحات اجتماعی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *