شرکت نستله و محصولات نستله

نستله یک شرکت تغذیه، سلامت و تندرستی است که ظروف آماده و وسایل کمکی آشپزی، محصولات مبتنی بر شیر، داروها و محصولات چشمی، غذاهای کودک و غلات را تولید، عرضه و تولید می کندمنشا شرکت نستله به دهه 1860 برمی گردد، زمانی که دو شرکت سوئیسی جداگانه تأسیس شدند که بعداً نستله را تشکیل دادند. در دهه‌های بعد، این دو شرکت رقیب، تجارت خود را در سراسر اروپا و ایالات متحده گسترش دادند.

شرکت نستله و محصولات نستله-فروشگاه حالاچی

تاریخچه شرکت نستله

منشا شرکت نستله به سال 1866 برمی گردد، زمانی که دو شرکت سوئیسی جداگانه تاسیس شدند که بعداً هسته نستله را تشکیل دادند. در دهه های بعدی، این دو شرکت رقیب به طور تهاجمی کسب و کار خود را در سراسر اروپا و ایالات متحده گسترش دادند.

در آگوست 1867، چارلز شرکت شیر ​​تغلیظ شده انگلیسی- سوئیس را در  سوئیس تأسیس کردند. در سپتامبر 1866،  هنری نستله یک غذای کودک مبتنی بر شیر تولید کرد و به زودی بازاریابی آن را آغاز کرد. سال بعد، دانیل پیتر هفت سال کار را برای تکمیل اختراع خود، یعنی فرآیند تولید شکلات شیری آغاز کرد. نستله همکاری مهمی بود که پیتر برای حل مشکل حذف تمام آب از شیر اضافه شده به شکلاتش و در نتیجه جلوگیری از ایجاد کپک در محصول نیاز داشت. هانری نستله در سال 1875 بازنشسته شد، 

در سال 1877،  غذاهای کودک مبتنی بر شیر را به محصولات خود اضافه کردند. در سال بعد، شرکت نستله شیر تغلیظ شده را اضافه کرد، به طوری که شرکت ها به رقبای مستقیم و سرسخت تبدیل شدند.

در سال 1905، این شرکت‌ها ادغام شدند و به شرکت نستله و شرکت شیر ​​تغلیظ شده انگلیسی-سوئیسی تبدیل شدند و این نام را تا سال 1947 حفظ کردند،  در اوایل دهه 1900، این شرکت کارخانه‌هایی را در ایالات متحده، بریتانیا، آلمان و اسپانیا کار می‌کرد. جنگ جهانی اول تقاضا برای محصولات لبنی را در قالب قراردادهای دولتی ایجاد کرد و در پایان جنگ، تولید نستله بیش از دو برابر شد.

شرکت نستله-فروشگاه حالاچی

 

نستله بلافاصله اثرات جنگ جهانی دوم را احساس کرد. سود از 20 میلیون دلار در سال 1938 به 6 میلیون دلار در سال 1939 کاهش یافت. کارخانه هایی در کشورهای در حال توسعه، به ویژه در آمریکای لاتین تأسیس شدند. از قضا، جنگ به معرفی جدیدترین محصول این شرکت، نسکافه (“قهوه نستله”) کمک کرد که به نوشیدنی اصلی ارتش ایالات متحده تبدیل شد. تولید و فروش نستله در اقتصاد دوران جنگ افزایش یافت.

پس از جنگ، قراردادهای دولتی به پایان رسید و مصرف کنندگان به شیر تازه روی آوردند. با این حال، مدیریت نستله به سرعت واکنش نشان داد و عملیات را ساده کرد و بدهی ها را کاهش داد. دهه 1920 شاهد اولین توسعه نستله به محصولات جدید بود که تولید شکلات به دومین فعالیت مهم این شرکت تبدیل شد. لوئیس داپلز تا سال 1937 مدیرعامل بود و تا زمان مرگ ادوارد مولر در سال 1948 جانشین وی شد.

پایان جنگ جهانی دوم آغاز مرحله ای پویا برای نستله بود. رشد شتاب گرفت و شرکت های متعددی خریداری شدند

در سال‌های اخیر،شرکت نستله چندین شرکت را خریداری کرده است..  شرکت Vitaflo را خریداری کرد که محصولات غذایی بالینی را برای افراد مبتلا به اختلالات ژنتیکی تولید می کند.  شرکتی که متخصص در تولید محصولات برای بیماران مبتلا به بیماری های مزمن مانند بیماری کلیوی است. یکی دیگر از خریدهای اخیر شامل برنامه کاهش وزن جنی کریگ به مبلغ 600 میلیون دلار بود. در فوریه 2013،  شرکت Pamlab را خریداری کرد، که غذاهای پزشکی برای درمان افسردگی، دیابت و از دست دادن حافظه را هدف قرار می‌دهد.

شرکت نستله و محصولات نستله

محصولات نستله

شرکت نستله در حال حاضر بیش از 2000 برند دارد با طیف وسیعی از محصولات در تعدادی از بازارها، از جمله قهوه، آب بطری، میلک شیک و سایر نوشیدنی ها، غلات صبحانه، غذاهای مخصوص نوزادان، عملکرد و تغذیه بهداشتی، چاشنی ها، سوپ ها و سس ها، غذاهای منجمد و منجمد شده و غذای حیوانات خانگی.

هدف اصلی شرکت نستله چیست؟

در شرکت نستله، هدف افزایش قدرت غذا برای افزایش کیفیت زندگی برای همه، امروز و نسل‌های آینده است.

مدیرعامل شرکت نستله کیست؟

اولف مارک اشنایدر یک تاجر آلمانی-آمریکایی و مدیر عامل شرکت نستله است.

شرکت کیت کند چندنوع برند دارد؟

شرکت کیت کت در حال حاضر 2000برند دارد.

چرا شرکت نستله اینقدر موفق است؟

شرکت نستله بر ارائه انواع گسترده ای از محصولات با کیفیت بالا و ایمن با قیمت های مقرون به صرفه تمرکز کرده است.شرکت نستله از نظر درآمد، بزرگترین شرکت غذا و نوشیدنی جهان است. 

آیا می توان محصولات نستله اصل را ازفروشگاه حالاچی تهیه کرد؟

بله.در باکس زیر محصولات برند نستله قرارداده شده است.به راحتی می توانید خرید نمایید.

آیا همه محصولات فروشگاه حالاچی اصل ومعتبر می باشند؟

بله.فروشگاه حالاچی تضمین می نماید تمام محصولات در سایت فروشگاه حالاچی اصل می باشند.

اشتراک گذاری مقاله در صفحات اجتماعی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *