روش اصلاح صحیح صورت با تیغ


چگونه صورت خود را بتراشیم؟

چه برای اولین بار صورتتان را اصلاح می کنید یا یک حرفه ای باشید، ما نکاتی در مورد اینکه چگونه می توانید یک اصلاح نرم تر و راحت تر داشته باشید، را بیان می کنیم. 

مرحله 1: پوست خود هیدراته کنید

ابتدا، صورت خود را با هیدراته کنید تابریدگی و تحریک در هنگام اصلاح کم کنید. توصیه می کنیم بلافاصله بعد از دوش گرفتن و یا حتی زیر دوش اصلاح کنید. آبرسانی موهای شما را نرم می کند و به تیغ اجازه می دهد راحت تر سر بخورد. از اسکراب یا شستشوی صورت برای از بین بردن چربی، کثیفی و پوست مرده استفاده کنید و پوست خود را برای یک اصلاح راحت آماده کنید.

روش اصلاح صحیح صورت با تیغ

مرحله 2: از فوم استفاده کنید

یک ژل یا فوم اصلاح را بمالید – آن را کف کنید و آن را در سرتاسر صورت پخش کنید تا به هیدراته شدن موها کمک کند، سر خوردن تیغ ​​را بهبود می بخشد و در هنگام اصلاح در برابر تحریکات مانند سوختگی با تیغ محافظت می شود. 

مرحله 3: تیغه های کدر را بررسی کنید

نوارهای تیغ را بررسی کنید؛ اگر کدر یا کهنه به نظر می رسند، یا اگر تیغه ها در هنگام اصلاح کندعمل می کنند، باید از تیغ جدید استفاده کنید.

مرحله 4: از حرکات سبک و ملایم استفاده کنید


از حرکات سبک و ملایم استفاده کنید و به تیغ خود اجازه دهید کار را انجام دهد .

مرحله 5: تیغه های خود را گاهی بشویید

تیغه های خود را اغلب بشویید. به یاد داشته باشید، بدون کرم موبر اصلاح نکنید یا همان نقطه را بیش از حد اصلاح نکنید، زیرا ممکن است باعث تحریک شود. ضربه زدن به تیغ خود بر روی سینک می تواند به قطعات دقیق مهندسی شده تیغ شما آسیب جدی وارد کند.

مرحله 6: هم جهت رویش مو وهم خلاف جهت اصلاح کنید

 موهای صورت در جهات مختلف رشد می‌کنند، بنابراین می‌توانید در زمان‌های مختلف روتین خود، در جهتی بتراشید که احساس راحتی می کند. یک تیغ پیشرفته چند تیغه مانند  به شما کمک می کند تا یک اصلاح راحت داشته باشید.

مرحله 7: از مرطوب کننده یا افترشیو استفاده کنید


صورت خود را با آب خنک بشویید و خشک کنید. برای جبران رطوبت و تسکین پوست، آن را در یک افترشیو مرطوب کننده بمالید.

اشتراک گذاری مقاله در صفحات اجتماعی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *