بهترین زمان خوردن کاپوچینو

کاپوچینو یک قهوه کلاسیک ایتالیایی است که توسط سایر فرهنگ ها پذیرفته شده و تغییر یافته است. در این مقاله قصد داریم به ریشه های این نوشیدنی سنتی بازگردیم و نحوه نوشیدن کاپوچینوی خود را به سبک ایتالیایی واقعی توضیح دهیم.

چگونه مانند ایتالیایی ها کاپوچینو بنوشیم؟

ایتالیایی ها همیشه در کافه کاپوچینو سفارش می دهند و قبل از ساعت 11 صبح کاپوچینو می نوشند. یک کاپوچینوی ایتالیایی از 25 میلی لیتر اسپرسو با 50 درصد کف و 50 درصد شیر تهیه می شود.

انواع کاپوچینو

کاپوچینوی ایتالیایی به طور سنتی با حدود 25 میلی لیتر اسپرسو و سپس ترکیبی یکنواخت از شیر و کف روی آن تهیه می شود. کاپوچینو در ایتالیا به صورت ولرم و آماده نوشیدن در یک فنجان 8 اونس سرو می شود.

در سایر فرهنگ های غربی، کاپوچینو به چیزی کاملاً متفاوت تبدیل شده است. یک دستور  رایج برای درست کردن کاپوچینو یک سوم اسپرسو تا یک سوم کف و شیر است. این نوع کاپوچینو به اندازه کاپوچینوی ایتالیایی متعادل و شیرین نیست.

به عنوان مثال، نوشیدنی کاپوچینو در آمریکا معمولاً در یک فنجان بزرگتر، با اسپرسو بیشتر و در دمای بسیار گرمتر سرو می شود.

در برخی از کافی شاپ های تخصصی ، تفاوت بسیار کمی بین کاپوچینو و سایر قهوه های بر پایه شیر وجود دارد. این نوع قهوه معمولاً از شیر میکرو فوم شده و یک لایه نازک فوم روی آن با لاته آرت تشکیل شده است. فوم کمتر برای ایجاد لاته آرت، که اولویت در حرکت قهوه تخصصی است، بهینه است.

بهترین زمان خوردن کاپوچینو

 

نحوه نوشیدن قهوه کاپوچینو در ایتالیا:


برخلاف سایر فرهنگ های نوشیدن قهوه، قهوه در ایتالیا به صورت ایستاده مصرف می شود و معمولاً در کافه سفارش داده می شود و می نوشند. اگر آن را سر میز سفارش دهید، بنشینید و کاپوچینوی خود را در ایتالیا بنوشید، به طور کلی گران تر خواهد بود.

چه زمانی کاپوچینو بنوشیم؟

کاپوچینو همیشه در ایتالیا قبل از ساعت 11 صبح مصرف می شود. این سنت از این واقعیت ناشی می شود که هضم شیر برای ایتالیایی ها سخت است. محدود کردن مصرف شیر به یک قهوه صبحگاهی به ایتالیایی ها این امکان را می دهد که شیر مصرفی خود را تعدیل کنند و از ناراحتی معده جلوگیری کنند. کاپوچینو معمولاً با صبحانه یا کمی بعد از آن مصرف می شود.

اگر می خواهید مانند یک ایتالیایی واقعی یک کاپوچینو بنوشید، روش و زمان درستی از روز برای این کار وجود دارد. بزرگترین قانون کلی در مورد کاپوچینو، نوشیدن آن در صبح است. نوشیدن یک کاپوچینو بعد از ساعت 11 صبح بسیار بد است زیرا گفته می شود هضم کاپوچینو را مختل می کند. اگر خودتان کاپوچینوی درست می کنید، از مقادیر مساوی اسپرسو، شیر بخار پز و کف برای یک نوشیدنی خوشمزه صبحگاهی استفاده کنید.


ایتالیایی ها هرگز بعد از ظهر یا عصر کاپوچینو نمی نوشند، نوشیدن قهوه معمولی در هر زمانی در طول روز بی خطر است.
در عوض می توانید یک ماکیاتو در بعد از ظهر یا یک اسپرسو بعد از شام انتخاب کنید.


بهترین زمان خوردن کاپوچینو

اگر می‌خواهید نوشیدنی‌تان شیرین‌تر شود، شکر را به کاپوچینوی خود اضافه کنید. کاپوچینو حاوی شکر نیست، بنابراین اگر می‌خواهید مقداری شکر اضافه کنید، باید خودتان آن را انجام دهید. از یک قاشق غذاخوری شکر استفاده کنید تا به اندازه کافی قاشق در نوشیدنی خود بریزید و آن را خوب هم بزنید تا با هم مخلوط شوند.
اگر شکر به صورت بسته‌بندی باشد،  انتهای آن را باز کنید و شکر را در نوشیدنی‌تان بپاشید.بسیاری از مردم کاپوچینو را بدون افزودن شکر می نوشند، بنابراین احساس نکنید که نوشیدنی شما برای طعم عالی به شکر نیاز دارد. قبل و بعد از نوشیدن کاپوچینو چند جرعه آب بنوشید. اگرچه این کار ضروری نیست، اما به خلاص شدن از شر قهوه یا طعم شیر باقی مانده در دهان پس از اتمام نوشیدنی خود کمک می کند.

یک کاپوچینو با استفاده از اسپرسو، شیر بخار پز و کف مساوی درست کنید. کاپوچینو با پایه اسپرسو ساخته می شود که تقریباً یک سوم نوشیدنی را تشکیل می دهد. پس از ریختن در اسپرسو، شیر بخار پز شده به قهوه اضافه می شود و پوشش کف آلودی ایجاد می کندکاپوچینوها قوام مخملی دارند.

برای تهیه اسپرسو از موکا پات یا دستگاه اسپرسوساز استفاده کنید. اگر موکا ساز دارید، قسمت پایینی آن را با آب و صافی را با قهوه اسپرسو آسیاب شده پر کنید و قابلمه را تا زمانی که آب به جوش بیاید گرم کنید. اگر یک دستگاه اسپرسو دارید، دستورالعمل های دستگاه خاص خود را دنبال کنید تا یک یا دو شات اسپرسو درست کنید. اسپرسو را در یک فنجان بزرگ بریزید تا قهوه، شیر و کف را در خود جای دهد. 
شما همچنین می توانید اسپرسو را با استفاده از هواپرس درست کنید.شما تقریباً به دو شات اسپرسو برای کاپوچینوی خود نیاز دارید.

شیر را قبل از ریختن در فنجان اسپرسو بخارپز کنید. اگر چوب بخار دارید، این ساده ترین راه برای بخارپز کردن شیر است. در غیر این صورت، می توانید شیر را به مدت 30 ثانیه تا 1 دقیقه در مایکروویو گرم کنید. نصف فنجان یا شیشه شیر را گرم کنید تا شروع به تشکیل کف کند و به آرامی آن را در اسپرسوی خود بریزید تا فنجان شما پر شود.
بسیاری از دستگاه های اسپرسوساز دارای یک چوب بخار نیز هستند که گرم کردن شیر و ایجاد کف را آسان می کند.

فروشگاه اینترنتی حالا چی ,محصولات کاپوچینو به قیمت عمده برای شماعزیزان فراهم نموده است.

بهترین زمان خوردن کاپوچینو چه ساعتی است؟

بهترین زمان برای خوردن کاپوچینو قبل از ساعت 11صبح می باشد.

چرا کاپوچینو را در ساعات دیگر نباید خورد؟

چون هضم شیر برای خیلی از افراد سخت می باشد.بنابراین صبح بهترین زمان برای نوشیدن یک کاپوچینوی خوشمزه می باشد.

آیا می توان کاپوچینو اصل را ازفروشگاه حالاچی تهیه کرد؟

بله.در باکس زیر محصولات برند کاپوچینو قرارداده شده است.به راحتی می توانید خرید نمایید.

آیا همه محصولات فروشگاه حالاچی اصل ومعتبر می باشند؟

بله.فروشگاه حالاچی تضمین می نماید تمام محصولات در سایت فروشگاه حالاچی اصل می باشند.

اشتراک گذاری مقاله در صفحات اجتماعی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *